κερδίσουν χρόνο εξασφαλίζοντας εξατομικευμένη διδασκαλία. Τα παιδιά όμως προτιμούν το μαθησιακό περιβάλλον της τάξης όπου μαθαίνουν την ξένη γλώσσα, παρέα με τους φίλους και συνομήλικους τους.
Στην τάξη το παιδί αποκτά κοινωνικές δεξιότητες και μαθαίνει να λειτουργεί με ένα πνεύμα ισότητας και δημοκρατίας, καθώς αλληλεπιδρά όχι μόνο με τον διδάσκοντα, αλλά και με άλλα παιδιά της ηλικίας του. Η παρουσία και άλλων μαθητών στη τάξη διευκολύνει την εκτέλεση γλωσσικών ασκήσεων και ειδικά στη προφορική εξάσκηση, μέσα από ομαδικές πρακτικές, όπως η συνομιλία, οι διάλογοι, παιχνίδια και ρόλοι. Υπάρχει υγιής ανταγωνισμός μεταξύ των μαθητών που οδηγεί στη βελτίωση της ατομικής απόδοσης του μαθητή.
Ένα οργανωμένο κέντρο ξένων γλωσσών διαθέτει σύγχρονα διδακτικά μέσα, όπως οπτικοαουστικά μέσα, υπολογιστές, multimedia, ψηφιακά βιβλία και διαδραστικό πίνακα, που κάνουν το μάθημα πιο αποτελεσματικό.
Υπάρχει η δυνατότητα να γίνουν αρκετές ώρες μάθημα την εβδομάδα, επειδή αυτό είναι οικονομικά εφικτό για το κέντρο ξένων γλωσσών. Ειδικά στα τμήματα που στοχεύουν στην απόκτηση ενός πτυχίου απαιτείται περισσότερος χρόνος εβδομαδιαίας διδασκαλίας κάτι που θα κόστιζε αρκετά περισσότερο σε ένα ιδιαίτερο μάθημα.
Το κέντρο ξένων γλωσσών είναι σε θέση να ελέγξει τόσο τη καταλληλότητα όσο και την προϋπηρεσία των διδασκόντων, αλλά και να παρέμβει στο διδακτικό έργο τους, προς όφελος των μαθητών του.
Συνολικά, η μάθηση έχει κοινωνικό στόχο και χαρακτήρα, το μάθημα σε τάξη παρουσιάζεται να έχει περισσότερα πλεονεκτήματα για το μέσο μαθητή τόσο σε θέματα που αφορούν τη ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης αλλά και την κοινωνικοποίηση του παιδιού. Η τελική απόφαση, ωστόσο, ανήκει στους γονείς και μαθητές, που καλό είναι να είναι προσεκτικοί πριν επιλέξουν εκείνους που θα αναλάβουν τη μόρφωσή τους.